کد خبر 218754
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

ویژه برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس

پنجاه و سومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف با مضمون دفاع مقدس روانه آنتن می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ پنجاه و سومین قسمت این برنامه در بخش «برنامه» گزیده‌ای از پشت صحنه فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول 1394 را روانه آنتن می‌کند و در بخش «سینمایی» گزیده‌ای از همین فیلم پخش می‌شود.
این برنامه در بخش «قاب ناب»، اعزام بسیجیان به جبهه در سال 1364 و تصاویر آماده‌سازی رزمندگان در بهمن 1364 را به تصویر می‌کشد.

موسیقی «کاروان شهید» با صدای شهرام ناظری سال 1359، مداحی «یاد امام و شهدا» با نوای حاج سعید حدادیان در سال 1385 و نماهنگ «ندیدم شهی» با صدای علی فانی نیز در بخش شنیداری برنامه روانه آنتن می‌شود.

علاقه‌مندان و دوستداران برنامه‌های خاطره‌انگیز می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

گفتنی است مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که پنجاه و سومین قسمت آن، چهارشنبه 5 مهر حوالی 00:35 از شبکه دو پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha