کد خبر 211612
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

نمایشی از اجرای مجری برنامه‌های کودک دهه شصت در شبکه دو

نمایشی از اجرای مجری برنامه‌های کودک دهه شصت در شبکه دو

هفدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری بر خاطرات برنامه‌های کودک دهه شصت با اجرای مریم افشار و نمایش نقاشی‌های کودکان، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ هفدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «فرار به سوی پیروزی» محصول 1981 ، سریال «سال‌های دور از خانه (اوشین)» محصول 1983، برنامه «کودک» محصول 1365 ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری مریم افشار خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «مستند»، به پخش تصاویری زیبا و جذاب از مستند «هرمز» پرداخته و در بخش نماهنگ، «نماهنگ ندیدم شهی» با صدای علی فانی را پخش می‌کند. همچنین در بخش «تاریخچه» به مرور شهرآورد 35 در بهمن 1370 پرداخته می‌شود.

در بخش «قاب ناب» نیز تصاویری از اجرای مریم افشار مجری برنامه‌های کودک و نمایش نقاشی‌های کودکان در بهمن 1365 پخش خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال نمایند و پیامهای صوتی خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی @Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2 ارسال کنند و پاسخ خود را دریافت نمایند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که هفدهمین قسمت آن، دوشنبه 16 مرداد حوالی 00:35 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha