کد خبر 212605
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست / گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف

خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست / گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف

خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف گران است و حتی در این فرودگاه خدمات ویلچر هم به صورت رایگان عرضه نمی‌شود، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می‌گوید: زائران قبل از اعزام، درخواست ویلچر را ارائه دهند تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛  بلیت پرواز اربعین از ۲۷ مرداد عرضه می‌شود و زائران می‌توانند برای تهیه بلیت پرواز اربعین از طریق سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی اقدام کنند. بلیت پرواز اربعین هم برای رفت و برگشت هشت میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که این هزینه برای مشهدی‌ها ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف

یکی از دلایل بالا بودن هزینه پروازهای اربعین، گرانی خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف است. با توجه به اینکه فرودگاه نجف در اختیار بخش خصوصی عراق است، دولت هم امکان کاهش هزینه‌ها را ندارد.

بر همین اساس مسؤولان کشورمان درصدد هستند تا با ارائه راهکارهایی هزینه مازاد را برای زائران کاهش دهند. یکی از موضوعاتی که زائران در ایام اربعین باید به آن توجه داشته باشند، استفاده از ویلچر برای پیاده شدن از پرواز است.

خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خدمات ویلچر در فرودگاه نجف رایگان نیست، می‌گوید: سال گذشته سازمان هواپیمایی کشوری به منظور سهولت تردد زائران و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی، حدود ۵۰ ویلچر از ایران به عراق منتقل کرد و به صورت رایگان در اختیار زائران قرار داد. امسال هم از زائران می‌خواهیم در صورتی که نیازمند خدمات ویلچر در فرودگاه هستند، قبل از سفر اطلاع‌رسانی کنند تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

در کشورمان خدمات ویلچر در فرودگاه‌ها به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد و هزینه اضافه از مسافران اخذ نمی‌شود. اما در فرودگاه نجف، این خدمات با دریافت هزینه همراه است؛ به طوری که حتی در برخی ایام هزینه خدمات ویلچر در این فرودگاه به حدود ۱۰۰ دلار هم می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha