کد خبر 241336
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

محمدی‌بخش با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

بهترین خدمات هوایی به جانبازان ارائه می‌شود

بهترین خدمات هوایی به جانبازان ارائه می‌شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه‌های‌مان مجهز به تجهیزات لازم هستند، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خدمات هوایی بهتری به جانبازان عزیز ارائه دهیم. 

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: طی بازدیدی که از آسایشگاه جانبازان داشتیم، متوجه شدیم که موضوع مهمی که رزمندگان و جانبازان دغدغه آنرا دارند استفاده و بهره برداری از بخش های هوایی است. 

وی ادامه داد: هر فردی که دچار محدودیت های حرکتی است و یا جانباز محسوب می‌شود، باید با اطلاع‌رسانی درست بتواند متناسب با شرایطش انتخاب کند که ما در زمینه اطلاع رسانی موفق نبوده ایم ولی قول دادیم که اطلاع رسانی‌های لازم را داشته باشیم. 

رئیس سازمان هواپیمایی کشور افزود: خوشبختانه فرودگاه های ما مجهز به تجهیزات لازم هستند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خدمات هوایی بهتری به جانبازان عزیز ارائه دهیم. 

محمدی‌بخش با اشاره به اینکه جانبازان باید قبل از ورود به فرودگاه جزئیات لازم را در اختیار داشته باشند، گفت: این جزئیات شامل انتخاب نوع هواپیما، استفاده از ویلچر، استفاده از آسانسور و بالابر و خدمات ویژه‌ای است که قابل استفاده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha