کد خبر 214901
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در مراسم اربعین حسینی

افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در مراسم اربعین حسینی

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برای سفر زائران حسینی به استان تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی رزاز شنبه بیان کرد: افزایش ظرفیت پروازهای این فرودگاه به ویژه در مسیرهای اهواز- تهران، اهواز- مشهد، اهواز- اصفهان و اهواز- شیراز به دلیل تردد زوار از این استان‌ها به خوزستان افزایش یافته است.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه در صورت نیاز امکان افزایش پروازهای فرودگاه اهواز وجود دارد ادامه داد: با توجه به اینکه در زمان برگشت زائران، تعداد مسافران بیشتر می‌شود برای برگشت مسافران از استان نیز افزایش ظرفیت پرواز انجام گرفته است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

رزاز اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار زائر حسینی پاکستانی از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برای حضور در مراسم اربعین وارد استان شده‌اند.

وی گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده تا چهار هزار مسافر خارجی از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان خواهند شد.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در مراسم اربعین امسال مرز چذابه برای تردد زائران خارجی غیر مقیم تعیین شده مسافران خارجی برای تردد از این مرز و حضور در مراسم اربعین حسینی از فرودگاه اهواز وارد استان می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha