کد خبر 211620
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

مجلس حکیم، کار را لغو نمی کند/ پر کشیدن قیمت مرغ

مجلس حکیم، کار را لغو نمی کند/ پر کشیدن قیمت مرغ

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ گفت: مطالبات کشاورزان گندمکار پرداخت نشده است، همچنین قیمت مرغ پر کشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ علیرضا سلیمی عضو هئیت رئیسه در نشست علنی امروز یکشنبه، 15 مردادماه مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر قانون اساسی، گفت: قانونگذاری بر عهده مجلس بوده و مجلس نیز حکیم است و کار لغو انجام نمی دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه گذشته مجلس در خصوص مناطق آزاد، هیات نظارت نظر مخالف خود را به شورای نگهبان اعلام کرد و آن مصوبه رد شده است، گفت: چه اتفاقی رخ داده است که دولت لایحه جدیدی آورده و آیا این کار که مجددا مجلس رأی دهد و هیات نظارت با آن مخالفت کند با حکمت مجلس در مغایرت نیست؟

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در خصوص 7 منطقه آزاد که با مصوبه قبلی مورد تصویب قرار گرفت و هیات نظارت نیز با آن موافقت کردند هنوز اقدام ویژه ای صورت نگرفته و باید دولت گزارش خود را برای عدم اقدامات مثبت در این منطقه را ارائه دهد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با انتقاد از افزایش قیمت مرغ، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و  به بیش از 100 هزار تومان رسیده و دولت و به ویژه وزارت جهاد کشاورزی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه رحمت الله نوروزی  نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری در جلسه علنی با اشاره به افزایش قیمت مرغ و مطالبات کشاورزان و گندمکاران خواستار رسیدگی سریع دولت به این موضوع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha