کد خبر 209676
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

با همکاری جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد؛

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و با حضور مسوولین و کارآفرینان در شهرستان سرخه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در راستای مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در شهرستان سرخه، با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته بین جهاددانشگاهی استان سمنان و معاونت اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه، همایشی تحت عنوان آشنایی با مهارتهای زندگی و کسب و کار با هدف استعدادسنجی شغلی برای مددجویان برگزار شد.

در این همایش که با هدف اجرای آموزش های هدفمند برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اساتید مطرح کشوری در زمینه اهمیت آموزش و کار آفرینی و مهارتهای زندگی در راهیابی افراد برای ورود به بازارکار مطالبی را ارائه کردند.

در این همایش، مددجویان براساس سطح توانایی و نظرات مشاوران و اساتید، محورهای شغلی و آموزشی خود را انتخاب نمودند تا طبق زمابندی جهاددانشگاهی استان سمنان این آموزش ها برای مخاطبان صورت پذیرد.

این طرح برای اولین بار به پیشنهاد معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان سمنان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی در شهرستان سرخه اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha