کد خبر 209683
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

نفوذ دشمن از بستر فضای مجازی راحت تر است

نفوذ دشمن از بستر فضای مجازی راحت تر است

 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ارزشمندترین سرمایه ای که در نیروهای مسلح وجود دارد نیروی انسانی شاغل در این مجموعه ها می باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از جرایم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ارزشمندترین سرمایه ای که در نیروهای مسلح وجود دارد نیروی انسانی شاغل در این مجموعه ها می باشد.

وی افزود: باور همه ما این است که این سرمایه عظیم که برای اعتلای سازمان بسیار ارزشمند است باید حفظ و توانمند شود.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: نیروی انسانی که در نیروهای مسلح وجود دارد با توجه به سختی مراحل گزینش عصاره ملت هستند و حفظ و نگهداری آنان وظیفه همه ماست.

شفائی تصریح کرد: بهترین روش در مقابل تهدیدات موجود علیه نیروهای مسلح پیشگیری می باشد که در آموزه های دینی ما نیز بسیار به آن تاکید شده است.

وی در ادامه گفت: ما نباید بنشینیم منتظر باشیم تا تخلفی صورت گیرد بلکه باید با پیش‌بینی هوشمندانه نسبت به پیشگیری از تخلفات اقدام کنیم تا بتوانیم از پرسنل خود صیانت کنیم.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید بسیار به آن توجه شود، مسئله نفوذ دشمن است؛ با توجه به اینکه نفوذ دشمن از بستر فضای مجازی راحت تر است و بیشتر صورت می گیرد، تمرکز نسبت به این فضا بسیار اهمیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha