کد خبر 208220
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با حیات:

اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای ۲۰ هزار مدرسه

اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای ۲۰ هزار مدرسه

معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای ۲۰ هزار مدرسه خبر داد.

حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با اشاره به طرح شهید عجمیان  گفت: طرح شهید عجمیان با رویکرد شاداب سازی و بهسازی مدارس کشور با هدف گذاری ۲۰ هزار مدرسه با اولویت مدارس مناطق محروم و با حضور داوطلبانه دانش آموزان از پایان خردادماه در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: مقرر شد در این طرح، بیش از ۷۰ هزار نفر داوطلب در ۱۰ هزار گروه جهادی در طرح شهید عجمیان مشارکت نمایند.

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

خان محمدی با بیان اینکه طرح شهید عجمیان با همکاری گروه‌های جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا کلید خورد، تصریح کرد: قرار است با استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای کسب مهارت دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت نیز گام هایی برداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha