کد خبر 207874
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

در آستانه عید غدیر انجام شد؛

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از همسران و مادران شهدا

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از همسران و مادران شهدا

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم، از همسران و مادران شهدای سادات نیروی هوایی ارتش تجلیل کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد گفت: حضور خانواده‌های شهدای گرانقدر در مجموعه نیروی هوایی ارتش، باعث قوت قلب و دلگرمی برای همه کارکنان است.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگوهای جامعه اسلامی در همه زمان‌ها هستند افزود: اقتدار، امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.

  امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه همسران شهدا در تربیت فرزندان هم پدر بوده‌اند و هم مادر، اظهار کرد: همسران شهدا در زندگی و در تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و سعی کرده‌اند جای پدران نیز ایفای نقش کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: ما به عنوان خادم خانواده‌های شهدا، هرچه  در توان داریم باید برای خدمت به این عزیزان در طبق اخلاص نهاده  و هر کاری که برای شهدا و خانواده های آنان انجام دهیم کم است.

وی با بیان اینکه اگر ایثار و رشادت‌های شهدا و جانبازان عالیقدر نبود امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت، اقتدار و چنین بازدارندگی برخوردار نبود، تصریح کرد: خون شهدا برکات معنوی و مادی فراوانی برای نظام داشت و همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم.

امیر سرتیپ واحدی بیان کرد: خدمت به شهدا و خانواده های آنان یک تکلیف و مشق از پیش نوشته شده نیست، بلکه یک وظیفه قلبی و ایمانی است و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، مورد لطف خداوند قرار گرفته اند. 

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان اظهار کرد:  تقدیر و تفقد از خانواده شهدای گرانقدر کمترین خدمت مسئولان به آنهاست و امروز این خانواده ها با همان روحیه و کمترین چشم داشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می دهند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha