کد خبر 208199
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فرمانده نیروی پدافند هوایی در گفتگو با «حیات»؛

آسمان ایران، امن ترین آسمان دنیاست/ انجام رزمایش‌های جدید طی ماه‌های آینده

آسمان ایران، امن ترین آسمان دنیاست/ انجام رزمایش‌های جدید طی ماه‌های آینده

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد گفت: پدافند هوایی ایران از پیشرفته ترین سلاح‌های بومی به روز دنیا اعم از سامانه‌های مختلف با بردهای متفاوت در زمینه‌های داهداری و درگیری بهره‌مند است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ نقش اساسی و بی بدیل حفاظت از آسمان کشور بر عهده نیروی قدرتمند پدافند هوایی است افزود: نظر سایرین این است و می گویند که آسمان ایران امن‌ترین آسمان دنیاست به دلیل اقدامات گسترده و وسیع پدافند هوایی طی سال های اخیر است.

وی ادامه داد: پدافند هوایی ایران از پیشرفته ترین سلاح‌های بومی به روز دنیا اعم از سامانه‌های مختلف با بردهای متفاوت در زمینه‌های داهداری و درگیری بهره‌مند است.

صباحی فرد خاطرنشان کرد: مستحضر هستید که طی ماه های گذشته از سامانه موشکی "باور ۳۷۳" با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر رونمایی کردیم که این فناوری به جز در یک یا دو کشور در هیچ کشور دنیا وجود ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور با بیان اینکه طی ماه‌های آینده، رزمایش هایی را خواهیم داشت افزود: طی برنامه‌ریزی های انجام شده، در سال ۱۴۰۲ همانند سال گذشته، رزمایش‌های خوبی را انجام خواهیم داد ولی با توجه به اینکه زمان دقیق و نوع این رزمایش مشخص نیست به مراتب اطلاع‌رسانی های لازم انجام خواهد شد.

صباحی فرد تاکید کرد: سال گذشته، رزمایش‌هایمان را هم در مناطق جنوب شرقی، مرکز و هم مناطق هسته‌ای انجام دادیم، هرجا که نیاز باشد با قوت و قدرت این رزمایش‌ها را عملیاتی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha