کد خبر 219149
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

فرمانداران اردبیل مکلف به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای انتخابات شدند

فرمانداران اردبیل مکلف به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای انتخابات شدند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان را به ایجاد زیرساخت‌های مناسب و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری سالم و بدون مشکل انتخابات فراخواند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ رضا قاسمیان در نشست ستاد انتخابات استان بیان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم شود و فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز ضمن برنامه‌ریزی دقیق، نیازمندی‌های مرتبط را با احصای شرایط اعلام کنند.

وی با تاکید بر لزوم تسلط به قانون انتخابات و آموزش به عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید دوره‌های آموزشی ویژه عوامل اجرایی برگزار و با آمادگی کامل در روند انتخابات ورود کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مشارکت حداکثری را از ضرورت‌های انتخابات مجلس عنوان کرد و ادامه داد: در جریان روند تبلیغات نیز با رصد اقدامات داوطلبان، تذکرات لازم در صورت حرکت‌ها و اقدامات غیرقانونی داده شود.

در این نشست اعضای حاضر نقاط ضعف و قوت و راهکارهای رفع نقاط ضعف در انتخابات دوره‌های گذشته را تشریح کردند.

 ۸۹۰ نفر در مرحله پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کرده اند که این آمار بیش از ۳/۵ برابر داوطلبان انتخابات دوره یازدهم بوده که نشان از استقبال گرم و شور و نشاط انتخاباتی در استان است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha