کد خبر 204187
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

یک شهید، یک درس؛

خدا به حق خون‌های پاک، ریشه ضد انقلاب را بکند

 خدا به حق خون‌های پاک، ریشه ضد انقلاب را بکند

در قسمتی از وصیتنامه شهید حسن مصلح آمده است: «سخنی با ضد انقلاب ندارم، خدا به حق خون‌های پاک ریشه ایشان را بکند و ذلیل و خوارشان گرداند».

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «حسن مصلح» فرزند یوسف، 13 بهمن‌ماه 1340 در رشت دیده به جهان گشود. این شهید والامقام یکم اسفند ماه 1360 در منطقه عملیاتی تنگه چذابه جاویدالاثر شد. 

در قسمتی از وصیتنامه این شهید آمده است: 

«اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان»

خدایا! تو شاهد باش که فقط برای رضای تو، یاری دین تو، انجام تکلیف شرعی در راه تو قدم گذاردم و از خانه و زندگی و مادر و پدرم و بستگانم دل بریدم.

وصیتم بر شما دوستان و اقوام، چیزی اضافه بر هم‌سنگرانم و سایر شهدای اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی نمی‌باشد، فقط سفارش بر اسلام و قرآن و پیروی از رهبر کبیر امام امت و خلاصه دین به دنیا نفروختن است.

ای مؤمنین، ای کسانی که دلتان واقعا برای اسلام، قرآن، انقلاب و پاک‌باختگان راه خدا می‌سوزد! در راه عقیده خود که خداست ثابت قدم باشید، مطمئن باشید که وعده خدا تخلف‌ناپذیر است منتها صبر پیشه باید کرد و توکل بر او. تا می‌توانید در هرجا که هستید وقت خود را هدر ندهید و برای اسلام و

مملکت اسلامی بیش از پیش تلاش کنید.

عزیزانم! سعی کنید که برای حرص دنیا کار نکنید، برای رضای خدا کار کنید. (ان الله مع الصابرین)

سخنی با ضد انقلاب ندارم، خدا به حق خون‌های پاک ریشه ایشان را بکند و ذلیل و خوارشان گرداند.

ای دنیا پرستان و ای غافلان از خدا، ای کوفی‌صفتان که می‌گویید جوانان رفتند و کشته شدند و آن زخم زبان‌ها که در بینتان رایج است! اگر به خدا و روز قیامت ایمان داشتید اینگونه نمی‌گفتید. مگر ممکن است که کسی از زندگی خود و آنچه که شما بیش از حد به آن دل بسته‌اید بگذرد آن هم برای خدا،

برای چیز و کسی دیگر چون ممکن است که خدا اجرش را ندهد و آرمان و دعایش که پیروزی اسلام و قرآن است مستجاب نفرماید.

ما رهروان حضرت روح‌الله و عاشقان حضرت مهدی(عج) به فرموده قرآن ایمان داریم و در سختی‌های راه خدا مقاومت می‌کنیم و اعتقادمان بر پوچی دنیا است. همانطور که که در قرآن آمده (زندگی متاعی بیش نیست) و اینکه همه نمرودها و فرعون‌ها که نسبت قدرتشان به مردم ضعیف بیش از ابر

مستکبران بر مستضعفان جهان امروز نیست، همه به خواست خدای متعال محکوم به فنا شدند چون برعکس مادی‌گرایان و محاسبه‌گران ظاهری که می‌گویند آمریکا قدرتمند است و ما هرگز نمی‌توانیم با او در ستیز باشیم، ما اعتقاد راسخ داریم که دست خدا بالای همه دست‌هاست (یدالله فوق ایدیهم)

بنده خدا و شهید بی‌مزار حسن مصلح»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha