کد خبر 204038
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با «حیات» عنوان کرد؛

سود 5 درصدی تسهیلات مسکن برا ی قشر کم‌ درآمد کشور/ ضروروت سرعت‌بخشی ارائه خدمات عمرانی به مناطق محروم

سود 5 درصدی تسهیلات مسکن برا ی قشر کم‌ درآمد کشور/ ضروروت سرعت‌بخشی ارائه خدمات عمرانی به مناطق محروم

«شاکری» با تاکید بر پیگیری تامین مسکن مورد نیاز کشور از سوی کمیسیون عمران مجلس، گفت: در راستای حمایت از اقشار محروم کشور، هم‌وطنانی که تحت پوشش کمیته امام خمینی، بهزیستی و.. هستند؛ قطعا از یارانه مسکن بیشتری برخوردار خواهند شد، تا حدی که سود 23 درصدی تسهیلات مسکن برای این عزیزان کاهشی حدود 5 درصد خواهد داشت.

«اقبال شاکری»، عضو کمیسیون عمران  مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ در خصوص تامین مسکن مناطق محروم بیان کرد:  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حمایت دولت و همراهی وزارت راه و شهرسازی اصل را بر واگذاری زمین به مردم قرار داده تا با ارائه تسهیلات لازم به سایر مردم و شهروندان کم درآمد، بسترساز ساخت مسکن مورد نیاز این قشر باشند.

شاکری با تاکید بر پیگیری تامین مسکن مورد نیاز کشور از سوی کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: در راستای حمایت از اقشار محروم کشور، هم‌وطنان کم‌برخوردار و ضعیف، اگر  تحت پوشش کمیته امام خمینی ، بهزیستی و.. باشند یقینا از یارانه مسکن بیشتری برخوردار خواهند شد تا حدی که سود 23 درصدی تسهیلات مسکن برای این عزیزان کاهشی حدود 5 درصد خواهد داشت.

به گفته وی در ادامه آورده هم وطنان مناطق محروم برای خرید زمین و ساخت مسکن با تدابیر اندیشیده شده از سوی وزارت عمران و وزارت راه و شهرسازی، آورده‌های محدودتری نسبت به سایر استان‌ها خواهد بود.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: با  برگزاری جلساتی در این خصوص با دولت، بنا شده است که عملکرد خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف، بخصوص برای مناطق محروم و کم درآمد با سرعت بیشتری انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha