کد خبر 234493
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

تصادف زنجیره‌ای 13 خودرو در تهرانپارس تهران + فیلم

تصادف زنجیره‌ای 13 خودرو در تهرانپارس تهران + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای 13 خودرو در منطقه تهرانپارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 11 و 25 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای(تصادف چند دستگاه خودرو) به آدرس تهرانپارس، خیابان استخر در مسیر شمال به جنوب در تقاطع خیابان 244 اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: آتش‌نشانان درمدت زمان 2 دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه کامیونت ولوو هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی با 12 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده است. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: برخی از این خودروها خسارت‌های سنگین و برخی خسارت کمتری دیده و چند نفر دچار مصدومیت شده بودند که دو نفر از آن‌ها(یک نفر آقا و یک نفر خانم) داخل خودروهای خودشان محبوس بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم و همزمان عملیات خارج کردن افراد را با حضور عوامل اورژانس انجام دادند و آن 2 فرد نیز از خودروهای خود خارج شدند.

وی با بیان اینکه در نهایت 4 نفر(یک نفر مرد و سه نفر خانم) در این حادثه دچار مصدومیت شدند، اضافه کرد: در این حادثه خوشبختانه تلافات جانی و نشت بنزین و شعله‌وری خودرو وجود نداشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در اثر این حادثه، ترافیکی ایجاد شده بود که توسط عوامل راهور کنترل شد و در پایان خودروها پس از اتمام عملیات به محل امن منتقل و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل راهور شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha