کد خبر 232821
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

برخورد تریلی با پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان

برخورد تریلی با پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد کمپرسی یک تریلی با عرشه پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۳:۳۶ بامداد امروز، خبر برخورد کمپرسی یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ با عرشه پل عابر پیاده به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در  مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، محدوده مرتضی‌گرد اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ بدون بار در حال حرکت در قسمت کندروی مسیر بوده که به دلیل بی احتیاطی و باز بودن کمپرسی، ناگهان قسمت کمپرسی با عرشه پل برخورد کرده است. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه باعث سقوط پل نشده بود، گفت: اما خساراتی به پل وارد شده بود. همچنین درپی شدت برخورد، قسمت کشنده از کمپرسی جدا شده و چندمتری به جلوتر رفته و متوقف شده بود. 

ملکی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری در محل حضور داشتند، اظهارکرد: آتش‌نشانان نیز اقدامات خود برای ایمن سازی محل را آغاز کردند. مسیر با کمک عوامل راهور مسدود شده و با یک دستگاه جرتقیل تریلی از زیرپل خارج شد. خوشبختانه راننده این تریلی نیز آسیبی ندیده و این حادثه در مجموع خسارت جانی نداشت.

وی افزود: آتش‌نشانان حوالی ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و محل را برای ایمن‌سازی پل عابر پیاده و مسیر به عوامل شهرداری و پلیس راهور تحویل داده و به ایستگاه بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha