کد خبر 203709
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

نماینده جیرفت در مجلس در گفتگو با «حیات»؛

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جوان، پرتلاش و با انگیزه است/ موفقیت صحرایی در صورت کسب رای اعتماد مجلس قطعی است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جوان، پرتلاش و با انگیزه است/ موفقیت صحرایی در صورت کسب رای اعتماد مجلس قطعی است

اعظمی ساردویی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را جوانِ پرتلاش عنوان کرد و گفت: با توجه به انگیزه بالای صحرایی برای پذیرفتن چنین مسئولیتی بزرگی، چنانچه بتوانند رای اعتماد مجلس را کسب کند قطعا در این مسیر موفق خواهند شد.

ذبیح الله اعظمی ساردویی؛ نماینده جیرفت و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛؛ در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: هفته گذشته آقای صحرایی میهمان ما در فراکسیون مستقلین ولایی بودند که در این جلسه با برنامه ها و نکته نظراتشان آشنا شدیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه آقای صحرایی این است که؛ تامین و تربیت معلم برای وزارت آموزش و پرورش حتما باید در مسیر دانشگاه فرهنگیان باشد که به نظر بنده نیز این کار درست و سنجیده ای است.البته در کنار این نیز، دانشگاه ها و رشته های مختلف که بورس وزارت آموزش و پرورش نیستند باید مورد توجه قرار گیرند.

وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش جوان پرتلاشی

 نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش جوان پرتلاشی است افزود: با توجه به انگیزه بالای ایشان برای پذیرفتن چنین مسئولیتی بزرگی، چنانچه بتوانند رای اعتماد مجلس را کسب کند قطعا در این مسیر موفق خواهند شد.

نگاه و نظرم مثبت نسبت به برنامه های صحرایی مثبت است

اعظمی ساردویی اظهار کرد: برنامه ها و اهدافی که آقای صحرایی دارند و جلسات متعددی که با کمیسیون ها و فراکسیون ها برگزار کرده است، به نظر میرسد بتوانند رای مثبت اکثریت نمایندگان را جلب کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: طبق بررسی مقدماتی که از برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داشتم نگاه و نظرم مثبت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha