کد خبر 203664
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

نماینده مهاباد در مجلس در گفتگو با «حیات»؛

 صحرایی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش است/ ابتدا مخالف بودم پس از دیدن برنامه‌های صحرایی نظرم تغییر کرد

 صحرایی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش است/ ابتدا مخالف بودم پس از دیدن برنامه‌های صحرایی نظرم تغییر کرد

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: ما بر اساس گفتگوهایی که با صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش طی روزهای گذشته داشتیم میتوان گفت که وی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

جلال محمودزاده؛ نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ابتدا ما با وزیر پیشنهادی مخالف بودیم ولی طی جلساتی که با ایشان داشتیم و برنامه هایشان را بررسی کردیم، نظرمان تغییر کرد.

وی ادامه داد: فردا میزبان آقای صحرایی هستیم و جلسات تکمیلی در فراکسیون اهل سنت و مستقلین برگزار می شود. در این جلسه ایشان برنامه های خود را ارائه خواهند داد و امیدواریم بتوانند برنامه های خود را به خوبی مطرح و نظر نمایندگان را جلب کند.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما بر اساس گفتگوهایی که با ایشان طی روزهای گذشته داشتیم میتوان گفت که گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش هستند.

محمودزاده افزود: با گفتمان در روزهای منتهی به جلسه رای اعتماد میتوان موانع را برداشت آقای صحرایی با ارائه رزومه خود و گفتگو با نمایندگان این اعتماد را ایجاد کند تا بتوان آنها را قانع کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل اطلاع رسانی ضعیف نمایندگان هیچ اطلاعی از رزومه آقای صحرایی نداشتند، ولی بر اساس رزومه خوبی که اخیرا ارائه کردند نگاه ها نسبت به ایشان مثبت شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایشان از سطوح پایین تر شروع کرده و تدریس را از مقاطع ابتدایی آغاز و سپس سالها در مناطق محروم و روستاها معلم بوده و چون خود معلم روستایی بوده درد معلمان را حس کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha