کد خبر 203507
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

نماینده شوش در مجلس در گفتگو با «حیات»؛

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جوان انقلابی و علمی است/ نگاه من به صحرایی منفی نیست

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جوان انقلابی و علمی است/ نگاه من به صحرایی منفی نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه بنده به شخص ایشان منفی نیست زیرا جوان ارزشی و انقلابی و علمی است و سوابق خوبی در حوزه مدیریتی دارند.

محمد کعب عمیر؛ نماینده شوش و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛  در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آقای صحرایی یک شخصیت علمی و شناخته شده هستند افزود: مقام معظم رهبری نیز در  جلسه ای که با نمایندگان مجلس داشتند تاکید کردند که وزارتخانه ها بدون وزیر نمانند تا بتوانند وضعیت را به خوبی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: چنانچه برنامه های آقای صحرایی، راهبردی و  در رفع چالش های حوزه آموزش و پرورش باشد قطعا مجلس ایشان را همراهی خواهند کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جوان انقلابی و علمی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه و دیدگاه بنده به شخص ایشان منفی نیست زیرا جوان ارزشی و انقلابی و علمی است و سوابق خوبی در حوزه مدیریتی دارند.

صحرایی در برنامه هایش راهکارهای خوب ارائه داده است

وی گفت: با توجه به نشستی که با آقای صحرایی داشتم و برنامه های ایشان را دیدم بدون شک راهکارهای بسیار خوبی را ارائه کرده اند که امیدواریم بتوانند برنامه های خود را پیاده سازی کنند.

کعب عمیر با اشاره به اینکه در شرایط فعلی وزارتخانه بدون وزیر است عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش یک وزارتخانه بسیار مهمی است زیرا بحث انسان سازی، تعلیم و تربیت در آن شروع میشود و مدیران آینده و نظام اداری کشور توسط آموزش و پرورش تربیت میشوند پس باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، امیدواریم مجلس نیز با نگاه مثبت به ایشان داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha