کد خبر 203626
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

جانشین فرمانده فراجا در مرز شرقی کشور:

مرزهای ما مرزهای دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید

 مرزهای ما مرزهای دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای ما مرزهای دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید، گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور پیش از ظهر امروز یک شنبه در سفر به منطقه سیستان که همراه با فرمانده نیروی زمینی ارتش به منطقه سیستان برای بررسی درگیری روز گذشته سفر کرده، در بدو ورود در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد و روز گذشته نیز اقدام تیراندازی بی‌جا اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه از طرف نیروهای مرزبانی اقدام متقابل نسبت به تیراندازی انجام شده است، تصریح کرد: نیروهای مرزبانی در درگیری روز گذشته، این موضوع را مدیریت کردند و متأسفانه یکی از همکاران به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی تاکیدکرد: به کشورهای همسایه می‌گوئیم که مرزهای ما مرزهای دوستی است و نباید اجازه دهیم اتفاق ناگواری پیش بیاید.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بسیار آرام است، اظهار کرد: شب گذشته هیچ‌گونه تهاجمی اتفاق نیفتاده و موضوع درگیری عصر دیروز پایان یافته است.

شایان ذکر است، درگیری بین مرزبانان ایرانی و نیروهای طالبان، روز گذشته، شنبه، در مرز مشترک سیستان و بلوچستان ایران و ولایت نیمروز افغانستان و در مناطقی مانند اطراف روستاهای «ساسولی، حاتم و ماککی» رخ داده و در این درگیری از سلاح‌های سبک و نیمه‌سبک و توپخانه استفاده شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha