کد خبر 203602
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

جان جیمز یوبل در گفتگو با «حیات»:

تولید محتوا سلاح جنگ نرم است

 تولید محتوا سلاح جنگ نرم است

فعال سیاسی ضد صهیونیستی و محقق آمریکایی گفت: برای تولید محتوا و شناخت در زمینه سلاح جنگ نرم، محتوایی که کشور ایران تولید کرده و در حال مبارزه با آن است را می‌توان به زبان‌های مختلف ترجمه کرده تا به این وسیله ظرفیتهای هنری شناخته شده و کشورهای جهان عربی نیز به این شناخت دسترسی یابند.  

جان جیمز یوبل، فعال سیاسی ضد صهیونیستی و محقق آمریکایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات با اشاره به نقش صهیونیست در سینما و هنر جهان گفت: به صورت کلی شبکه صهیونیستی بر شبکه های تلویزیونی، رسانه و سینما سیطره کامل پیدا کرده اند و زمانی که ما به این موضوع اشاره می کنیم، به این معناست که این سیطره کامل شده و آنها تمام ظرفیت‌های رسانه و سینما را در اختیار خود دارند.

وی در ادامه افزود: ما باید شناخت درستی از سیطره شبکه صهیونستی بر رسانه و بخش های مختلف هنر و سینما به دست بیاوریم. در حقیقت موضوعات مختلفی است که می تواند توانایی ها و قدرت هنری و سینمایی که در این بخش جهان است را در محورهای تولیدات سینمایی خود قرار داده و  این ظرفیت شامل فیلم، سریال و مستند است. باید گفت نقش صهیونیسم در تجارت برده داری موضوع بسیار مهمی است.

این فعال سیاسی ضد صهیونیستی اظهار کرد:  در این میان می توان به ظرفیت بسیار فوق العاده سیاه پوستان آمریکایی که جمعیتی بالغ بر 45 میلیون نفر دارند اشاره کرد. اینها ظرفیت بسیار زیادی برای مقابله با شبکه های صهیونیستی دارند و کتابها و منابعی در این زمینه تولید کردند.

یوبل با اشاره به اینکه در جنگ نرم به سلاح نیاز داریم، افزود: تولید محتوا، سلاح جنگ نرم است. می توانم پیشنهاد کنم که برای تولید محتوا و شناخت در این زمینه، محتوایی که کشور ایران تولید کرده و در حال مبارزه با آن است را به زبانهای مختلف ترجمه کرده تا به این وسیله ظرفیتهای هنری شناخته شده و کشورهای جهان عربی به این شناخت دسترسی یابند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha