کد خبر 161921
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

شاهد تحول در حضور بنیاد شهید در مقوله فیلم سازی هستیم

شاهد تحول در حضور بنیاد شهید در مقوله فیلم سازی هستیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در این دوره از مدیریت بنیاد شهید توجه ویژه‌ای به مقوله فیلم، سینما و سریال شده که نمونه ای از آن را در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ مراسم تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی بچه زرنگ با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بامروت نژاد رئیس شبکه دوم سیما در مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه سند افتخار خراسان رضوی و مشهد هم جواری با ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام است، گفت: این استان قریب به 18 هزار شهید، 51400 جانباز، 3400 آزاده و 380 هزار خانواده شاهد و ایثارگر دارد که از این باب به خود می بالیم.

وی با بیان اینکه می بایست از ابزار هنر برای انتقال روحیه جهاد، ایثارگری خانواده معظم شهدا و ایثارگران به جوانان و نوجوانان بهره برد، اظهار داشت: دشمن امروز متاسفانه با استفاده از ابزار هنر در خلوت جوانان و نوجوانان ما حضور یافته است. این سوال مطرح است که ما چه میزان از ابزار هنر استفاده کرده‌ایم؟

حسن زاده ادامه داد: بارها رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع هنر، سینما، تلویزیون و رسانه تاکید کرده اند. در این دوره از مدیریت بنیاد شهید توجه ویژه‌ای به مقوله فیلم، سینما و سریال شده که نمونه ای از آن را در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم. چند سیمرغ بلورین به فیلمی که تولید بنیاد شهید و معاونت فرهنگی بود تعلق گرفت. با این وجود راه نرفته بسیار است و امیدواریم حمایت های رئیس بنیاد شهید باعث شود تا ما بتوانیم از ظرفیت های جدی و فراوان که در مشهد داریم استفاده کرده و زندگی سرداران عزیزی که هر کدام شان می توانند بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشند را به فیلم تبدیل کنیم. امیدواریم با حمایت های آقای قاضی زاده هاشمی و استفاده از دیگر ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد تحولی در این بخش شکل بگیرد.

وی در ادامه از عوامل فیلم بچه زرنگ تقدیر کرد و اذعان داشت: این فیلم با مشقت های فراوان به اتمام رساندند. عوامل این فیلم قسمت دوم سریال را آغاز کرده‌اند. امیدواریم توفیقات ایشان در عرصه مبارزه جنگ نرم و جهاد تبیین را بیش از پیش شاهد باشیم.

برچسب‌ها