کد خبر 203081
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

گودرزی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قابل قبول است

سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قابل قبول است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دولت سابقه درخشانی برای اخذ رای اعتماد دارد، گفت: علی رغم اینکه رضامراد صحرایی فردی جوان است اما از سابقه کار مدیریتی و اجرایی بالای برخوردار بوده که این موضوع تاثیر بسزایی در انتخاب ایشان خواهد داشت.

حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: در دومین روز خردادماه رضامراد صحرایی، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

نماینده مردم ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان رویکرد انقلابی داشته و سوابق درخشانی برای اخذ رای اعتماد دارد، گفت: با توجه به اینکه رضا مراد صحرایی استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر دانشگاه فرهنگیان بوده‌اند و در کارنامه خود سابقه تدریس در آموزش و پرورش را دارند لذا امیدواریم با رای مثبت نمایندگان در صحن علنی مجلس روبرو شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اظهار امیدواری از انتخاب ایشان برای صدارت آموزش و پرورش بیان کرد: علی رغم اینکه وزیر پیشنهادی دولت فردی جوان است اما از سابقه کار مدیریتی و اجرایی بالای برخوردار بوده که این موضوع تاثیر بسزایی در انتخاب ایشان خواهد داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha