کد خبر 203749
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

مبلغی در گفتگو با «حیات»؛

سرنوشت انتخاب وزیر آموزش و پرورش در گرو رای بهارستان نشینان است

سرنوشت انتخاب وزیر آموزش و پرورش در گرو رای بهارستان نشینان است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم «رضا مراد صحرایی» با رای موافق بهارستان نشینان نسبت به وزارتخانه بزرگ و مهمی که پایه اصلی همه امور تربیتی، آموزشی و مدیریتی کشور است، روبرو شود.

محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: با توجه به اینکه در روز دوم خرداد، نامه رئیس جمهور برای معرفی رضا مراد صحرایی به دست بهارستان نشینان رسید. طی یک هفته اخیر وزیر پیشنهادی با حضور در کمیسیون‌های مربوطه توانست طرح‌ها و برنامه‌های اجرای خود را ارائه دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به توصیه رهبر انقلاب بر «پرهیز از بعضی سخت‌گیری‌ها در قبال وزرای معرفی شده به مجلس» جوان و انقلابی بودن صحرایی در کنار سابقه مدیریتی ایشان، از امتیازات خوب برای گرفتن رای مثبت از نمایندگان است.

وی افزود: برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نتوانست صد در صد نظر برخی از نمایندگان را با خود همراه کند اما این دلیل بر نفی ایشان از این سمت نخواهد بود. براین اساس ایشان فردا به همراه ریاست محترم جمهور برای دفاع از برنامه‌های خود به صحن علنی خواهد آمد. لذا امیدواریم تا با رای موافق بهارستان نشینان نسبت به وزارتخانه بزرگ و مهمی که پایه اصلی همه امور تربیتی، آموزشی و مدیریتی کشور است، روبرو شود.

مبلغی در پایان از حمایت خود نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha