کد خبر 202353
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

در انتهای معاملات بازار سرمایه؛

با رشد بیش از ۱۹ هزار واحدی شاخص کل بورس سبز پوش شد

با رشد بیش از ۱۹ هزار واحدی شاخص کل بورس سبز پوش شد

شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل با رشد ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «وبملت» و «شبندر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «ثبهساز»، «پی باد» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۲ هزار و ۷۴۶ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۱۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۸۸۸ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۳۹۲ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۸۲ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های تایرا، ما، غشاذر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ثبهساز، شسینا و قصف‌ها بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های چخزر، تاپکیش و فسوژ بیشترین افزایش قیمت و سهام کتوکا، کی بی سی و وگستر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و پی باد یشترین عرضه فروش را نمادهای همای، یاقوت و افران در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نمادهای اراد ۱۱۵، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نمادهای دارایکم، وبملت و افران بیشترین ارزش معامله و نمادها وبملت، وبصادر و ثبهساز بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۰۶۴، اخزا ۱۲۷۴، اراد ۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، کرمان و سپیدما۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha