کد خبر 208659
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

شاخص کل بورس قرمز پوش شد

شاخص کل بورس قرمز پوش شد

شاخص کل بورس با ریزش ۱۷ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۲۹ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز دوشنبه (۱۹ تیر) در ابتدای کار بازار سرمایه شاخص کل بورس با اُفت ۸۷۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۸۷ واحدی قرار گرفت.  در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۱۷ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۲۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «وبملت» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «وبملت» و «دانا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۹ هزار و ۹۶۵ واحدی روی پله ۷۶۰ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۸۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۸۰ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۶۹ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۲۰ واحدی ایستاد.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «سیمان» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

وپاسار ۲، افران، و وبملت بیشترین ارزش معامله و نمادهای وپارسا ۲، وبملت و دانا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، اراد ۱۲۷۴ و بپاس ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha