کد خبر 206997
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

در انتهای معاملات بازار سرمایه؛

تداوم رشد شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۶ هزار واحدی

تداوم رشد شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۵۲۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز دوشنبه (۵ تیر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۲۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۳۸۰ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۵۲۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۱۶ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «شپنا» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۹۴۲ واحدی روی پله ۷۵۶ هزار و ۱۸۶ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۵۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۱۶ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۸ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۲۷ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودروها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۵۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های وتوکا، بنیرو، کرازی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کگاز، ثشرق و آباد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های ریشمک، رافزا و سپیدار بیشترین افزایش قیمت و سهام وگستر، چخزر و غگلپا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، کگل و وبملت بیشترین ارزش معامله و نمادهای شهر، وبملت و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اراد ۸۷۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، کرمان و سپیدما بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha