کد خبر 205897
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

گزارش روزانه بورس ۲۷ خرداد؛

بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم رمق آغاز کرد

 بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم رمق آغاز کرد

شاخص کل بازار سرمایه، همچون روزهای گذشته، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مشخصا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ به نقل از بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم رمق و بی جان آغاز کرد و به نظر می رسد همچنان خریداران و فروشندگان در سردرگمی به سر می برند و نه شاهد تقاضای جدی در تابلوی سهام هستیم و نه از آن طرف فروشنده ای قصد فروش در قیمت های پایین را دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به ارتفاع 2 میلیون و 183 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی 2300 واحدی، به ارتفاع 743 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «تاپیکو» و «بوعلی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فغدیر» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «وبملت»، «سصفها» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فرود»، «عالیس» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 27 خرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار و 700 میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 120 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز 155 نماد در محدوده مثبت و 243 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 129 نماد در محدوده مثبت و 182 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha