کد خبر 201694
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

اعتراف سارقان سیم و کابل شاهرود به ۱۴۸ فقره سرقت

اعتراف سارقان سیم و کابل شاهرود به ۱۴۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان سیم و کابل برق یا اعتراف به ۱۴۸ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛  سرهنگ جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان شاهرود و با توجه به نارضایتی مردم و حساسیت موضوع ، دستگیری سارق یا سارقان در اولویت کار تمامی ماموران انتظامی شهرستان شاهرود قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ، توانست در کمترین زمان ممکن هویت سارقان حرفه ای را شناسایی کند ، اضافه کرد : متهمان طی انجام عملیات پیچیده و حرفه ای در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 وی افزود : سارقان ۳۰ و ۳۵ ساله که سوابق کیفری متعددی دارند یا به همراه داشتن تجهیزات فنی اقدام به سرقت کابل های هوایی برق می کردند و پس از اتمام کار خود، اموال مسروقه را به یک مالخر می فروختند .

سرهنگ موقوفه ئی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۴۸ فقره سرقت سیم وکابل برق در شهرستان شاهرود اعتراف کردند ، اظهار کرد: سارقان حرفه ای ، علت و انگیزه خود از انجام سرقت را تهیه و مصرف مواد مخدر اعلام کردند و پس از تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد : ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha