کد خبر 220077
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۸۵ برنامه ویژه هفته فراجا در استان سمنان برگزار می‌شود 

۸۵ برنامه ویژه هفته فراجا در استان سمنان برگزار می‌شود 

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای ۸۵ برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی طی روزهای سیزدهم تا نوزدهم مهرماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار جلیل موقوفه‌ای، با بیان اینکه همزمان با هفته نیروی انتظامی که از سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه برگزار می‌شود، ۸۵ برنامه تدارک دیده شده است، بیان کرد: شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگذار شعار این برنامه‌ها است.

وی از تشکیل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی همزمان با آغاز هفته فراجا در سمنان خبر داد و افزود: حضور در نماز جمعه از سوی فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان و گزارش کار به مردم از مهمترین این برنامه‌ها است.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با همکاران بازنشسته فراجا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و … از جمله دیگر برنامه‌های هفته فراجا است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز فرماندهان انتظامی به دیدار امامان جمعه خواهند رفت، بیان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، راهپیمایی و کوه‌پیمایی جمعی و … از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین ضمن اشاره به عملکرد فراجای استان سمنان در ماه‌های گذشته، تاکید کرد: نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان تخلف در حوزه اقلام اساسی شامل احتکار، قاچاق و … از ابتدای سال جاری تا ابتدای مهرماه توسط مأموران انتظامی استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از عزم جدی فراجا برای مبارزه با جرایم اقتصادی به خصوص قاچاق خبر داد و ابراز کرد: با اشراف اطلاعاتی که مأموران انتظامی استان به ویژه به وسیله پهپاد های نظارتی دارند، هیچ جای استان برای قاچاقچیان و سوداگران امن نیست.

موقوفه‌ای از امحصا پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق استان طی هفته اخیر خبر داد و بیان کرد: فراجا بدون مماشات با متخلفان این حوزه برخورد جدی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha