کد خبر 205399
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

۵۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ماهنشان زنجان کشف شد

۵۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ماهنشان زنجان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۵۱ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) فاقد مجوز و قاچاق به ارزش تقریبی ۵۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ ایرج خانی پور روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: در اجرای طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در استان و در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در یک واحد کارگاهی واقع در شهرستان ماهنشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان و شهرستان ماهنشان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران در تحقیقات صورت گرفته ضمن اخذ دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل ۵۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز و قاچاق کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، ۵۶ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است.

کشف ۲۴ فقره سرقت با اجرای طرح زاجرات

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح زاجرات (برخورد با اشرار و سارقان) ۲۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد و ۱۷ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، طرح " زاجرات " به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، پنج فقره سرقت اماکن عمومی و پنج فقره سرقت منزل و مغازه از نتایج اجرای این طرح است.

سرهنگ غنیمتی افزود: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha