کد خبر 201145
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

استاندار اردبیل:

سپاه سبک زندگی مجاهدانه را انتخاب کرده است

سپاه سبک زندگی مجاهدانه را انتخاب کرده است

استاندار اردبیل گفت: جهاد در راه خدا مأموریت اصلی سپاه است و این قشر سبک زندگی مجاهدانه را طریق راه خود قرار دادند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید حامد عاملی پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، جهادگران فاطمی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در جبهه‌های جنگ پیروز اصلی و در عرصه‌های کارآفرینی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی پیشروتر از هر قشری حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های سپاه را در ایام کرونا و در حفظ جان و حیات انسان‌ها مشاهده کردیم، گفت: امروز نیز در عرصه‌های عمرانی، سازندگی و ساختن سرپناه برای نیازمندان و روستاییان از هیچ تلاشی دریع نکرده و مأموریت الهی خود را مجاهدانه انجام می‌دهد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امروز اتفاقات و رویدادهای بزرگ در کشور در سایه اقدامات بسیج سازندگی است، تصریح کرد: به برکت حضور معنوی شهدا مسیر جدیدی در عرصه‌های سازندگی در کشور ایجاد شده و سپاه با سبک زندگی مجاهدانه هر جا نقطه کوری وجود دارد، در آن وارد شده و سربلند بیرون آمده است.

عاملی با بیان اینکه در استان اردبیل اقدامات عظیمی از سوی نیروهای جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است، افزود: اکنون صدها گروه جهادی در اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و کمک به محرومان فعال هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کنگره بزرگ سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل مردادماه در این استان برگزار می‌شود و ما شاهد خیل عظیمی از اقدامات جهادگرانه این نیروها در به سرانجام رساندن این کنگره هستیم.

عاملی شهدا را دکان‌داران و ساربانان نجات انسان‌ها از گمراهی اعلام کرد و ادامه داد: اکنون چراغ هدایت و کشتی نجات در دست بسیجیان و نیروهای جهادگر سپاه است که مجاهدانه راه حق را پیموده و در مسیر شهدا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری مرتفع کنند.

وی اقدامات سپاه در رفع عقب‌ماندگی‌ها و گرفتاری‌ها را یادآور شد و اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی ۱۱۱ روستا صاحب آب آشامیدنی شده و امروز شاهد افتتاح ۲۲ مسکن محرومان در اردبیل هستیم که همه اینها در سایه مجاهدت این تلاشگران روی داده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: هر جا کشور به نقطه حساسی برخورده سپاهیان با جان و دل وارد شدند و امروز نیز در عرصه‌های سازندگی پیشگامی و پیشتازی سپاه واضح و مبرهن است.

در این همایش در کنار افتتاح ۲۲ مسکن محرومان استان، طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان نمین افتتاح و در کنار تجلیل از خانواده شهید «جعفر خراسانی»، از گروه‌های جهادگر نمونه بسیج سازندگی استان اردبیل در شهرستان‌ها با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

همچنین از نشریه ویژه بسیج سازندگی در این همایش رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha