کد خبر 166254
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

سروری مطرح کرد؛

توزیع روزانه 35 هزار افطاری ساده در شهر تهران / نمایشکاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود

توزیع روزانه 35 هزار افطاری ساده در شهر تهران / نمایشکاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود

سروری با اشاره به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف تهران و ایجاد ترافیک در مسیر این نمایشگاه‌ها گفت: در تهران مشکلات ترافیکی زیادی داریم و امسال قرار نیست نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور صد و سی و هشتمین جلسه شورا با بیان این اینکه  خدمات‌دهی مترو به اتباع به خاطر نداشتن کد ملی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: در گذشته تک برگ‌های بلیط وجود داشت که اتباع حاضر در شهر تهران بدون مشکل استفاده می‌کردند و برای این افراد باید فکری شود که بتوانند از مترو استفاده کنند.

وی افزود: بابت افطاری ساده که روزانه بیش از 35 هزار افطاری ساده توزیع می‌شود تشکر میکنم.

سروری ادامه داد: افطاری ساده در ایستگاه های تاکسیرانی بسیار اقدامی مناسب است که این افراد در حین اذان می‌توانند افطار کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف تهران و ایجاد ترافیک در مسیر این نمایشگاه‌ها گفت: در تهران مشکلات ترافیکی زیادی داریم و امسال قرار نیست نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب باشد که این موضوع را از مسیولان مختلف پیگیری کرده ایم.

 وی ادامه داد: برای نمایشگاه هایی مانند کتاب باید از ظرفیت شهر آفتاب استفاده کنند و نتیجه استفاده از شهر آفتاب برای شهروندان رفاه را به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در رابطه با افتتاح مجتمع دژ باغ کن و مجموعه سرای محله عمو عباس در نفراباد ری، اقدامی مناسب انجام شد و درخواست توسعه آن را در مناطق مختلف داریم.

برچسب‌ها