کد خبر 216725
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

آقامیری خبر داد؛

بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی نمایشگاه بین المللی تهران

بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی نمایشگاه بین المللی تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان بدهکار است و شهرداری می‌تواند اعمال قانون کند و نمایشگاه را ببندد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه حمل و نقل و ترافیک استان تهران در مورد شناورسازی ساعت کاری ادارات بحث به میان آمد، اظهار کرد: چند روز از اجرای این طرح نگذشته اما پنج درصد به ترافیک شهر تهران افزوده است. این در حالیست که با آغاز سال تحصیلی چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه آغاز به فعالیت خواهند کرد.

آقامیری درخصوص برگزاری نمایشگاه ها در محل نمایشگاه بین المللی سئول نیز خاطرنشان کرد: در این جلسه گفتند که شهرداری تهران مقصر است که ایستگاه مترو در محل نمایشگاه بین المللی فعال نکرده و ما گفتیم به هیچ عنوان ایستگاه در نمایشگاه احداث نخواهیم کرد چراکه نمایشگاه شهر آفتاب ۱۳۷ هزار متر مربع وسعت دارد و هیچ نقصی در آن دیده نمی شود اما به دلیل منافع، حاضر نیستند از آن دل بکنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان بدهکار است و شهرداری می تواند اعمال قانون کند و نمایشگاه را ببندد، گفت: ما در آن جلسه صراحتاً تمام این موارد را اعلام کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha