کد خبر 159351
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»؛

مناطق محروم و صعب العبور چشم انتظار بودجه سال 1402

مناطق محروم و صعب العبور چشم انتظار بودجه سال 1402

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های عمرانی، بخصوص درمناطق محروم و صعب العبور منتظر بودجه سال 1402 هستند اما به نظر می رسد بودجه ای که برای حوزه عمران در نظر گرفته شده کفاف رسیدگی به این مناطق را نمی دهد.

احمد جباری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به لایحه بودجه سال 1402 در حوزه عمران، گفت: پروژه های عمرانی، بخصوص در مناطق محروم و صعب العبور منتظر بودجه سال 1402 هستند اما بودجه ای که برای حوزه عمران در نظر گرفته شده است کم و ناکافی می باشد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گفته رئیس جمهور نسبت به اتمام گازرسانی تا پایان سال 1402 در کل کشور و اعلام اینکه در حال حاضر حدود 98 درصد از کشور گازرسانی شده باید این نکته را گفت که تعداد زیادی از روستاها و بعضی از مناطق شهری در سطح کشور از نعمت گاز هنوز برخوردار نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هنوز شهرها و روستاهایی در کشور وجود دارند که در حوزه آبرسانی، گاز، برق و جاده های روستایی مشکل عدیده ای دارند و در حال حاضر بسیاری از شهرها و روستاها در نوار ساحل دریا با فاصله های نه چندان زیاد منتظر منابع برای انتقال آب شیرین هستند.

وی در ادامه افزود: از رئیس جمهور خواستاریم که با همت و مدیریت درست و اختصاص بودجه های لازم برای ارائه خدمات مناسب عمرانی و زیر ساختی در حوزه گاز، آب، برق به مردم عزیز کشورمان توجهات خاص داشته باشند.

برچسب‌ها