کد خبر 246039
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال به دام پلیس افتاد

کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی کازرون از کشف پرونده کلاهبرداری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با ترفند خرید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ اسماعیل زراعتیان چهارشنبه در گفت و گویی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که مدتی قبل در شبکه های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته استرداد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار می باشد .

زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha