کد خبر 249604
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

اداره کل هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای بوشهر

پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای بوشهر

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گرد و خاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدو برق مورد انتظار است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، زهرا راستگو  معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر متلاطم خواهد بود.

وی افزود: همچنین از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

راستگو ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

راستگو یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۰ ، مد اول ساعت ۰۹:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha