کد خبر 249384
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان/ تغییر جزئی شغل-محل‌ها

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان/ تغییر جزئی شغل-محل‌ها

با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود، مجددا از روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز برای ویرایش و ثبت‌نام جاماندگان بازگشایی می‌شود.

در این آزمون تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد ثبت‌نام کرده‌اند که با بازگشایی سامانه از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت به این تعداد افزوده می‌شود.

آزمون استخدامی به‌دلیل برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت‌ماه و همچنین تمدید مهلت مجدد ثبت‌نام، در نیمه دوم خردادماه برگزار و نتایج آزمون نیز یک ماه بعد اعلام می‌شود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار حیات مشخص شد که شرایط احراز شغل محل تغییرات جزئی پیدا کرده و بر این اساس امکان ویرایش اطلاعات برای ثبت‌نام کنندگان فراهم شده است.

در این آزمون داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی و علاقه خود می‌توانند بین یک تا پنج اولویت شغلی را انتخاب کنند. پس از قبولی در آزمون مدنظر قبول شدگان جهت انجام گزینش و سایر امور به دستگاه مربوطه معرفی خواهند شد.

دفترچه الحاقی جهت ثبت‌نام مجدد به تائید سازمان امور استخدامی و بنیاد شهید رسیده و شنبه ۸ اردیبهشت همزمان با بازگشایی سامانه منتشر می‌شود.

پیش از این نیز اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی در ۱۱ فروردین‌ماه به‌دلیل اضافه شدن فایل برخی از مشاغل - محل‌ها از جمله مجموعه وزارت علوم منتشر شد تا پس از اصلاحیه تعداد دستگاه‌ها از ۲۹ دستگاه و سازمان به ۳۱ مورد افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha