کد خبر 246033
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

۲ فوتی و یک مصدوم در پی تصادف در جاده قصرشیرین - سرپل ذهاب

۲ فوتی و یک مصدوم در پی تصادف در جاده قصرشیرین - سرپل ذهاب

فرمانده پلیس راه قصرشیرین گفت: بر اثر برخورد زنجیره ای سه دستگاه خودرو پژو پارس، سمند و نیسان وانت در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب ۲نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد.

به گزارش گروه استانی حیات، سرهنگ سیروس فلاحی، فرمانده پلیس راه قصرشیرین چهارشنبه شب در گفت و گویی، در خصوص جزئیات این سانحه رانندگی، زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه امشب ذکر کرد و افزود: در جریان این سانحه رانندگی خودروی سمند در آتش سوخت که راننده و یکی از سرنشینان آن جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: این سانحه رانندگی به دلیل تجاوز به شرق خودروی پژو پارس رخ داد که به شدت با خودرو های سمند و نیسان وانت برخورد کرد و باعث آتش سوزی خودروی سمند شد.

فرمانده پلیس راه قصرشیرین گفت: به محض وقوع این حادثه نیروهای امدادی و راهداری به محل اعزام شدند و نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال اجساد کشته شدگان به سردخانه و مصدوم به مرکز درمانی اقدام کردند.
فلاحی، از تمامی رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند که شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

وی عنوان کرد: این اولین حادثه رانندگی از ابتدای امسال تاکنون در محورهای مواصلاتی قصرشیرین است که منجر به فوت می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که ۱۸۰ کیلومتر آن اصلی و فرعی، ۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه مرزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha