کد خبر 246002
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

سرهنگ محبی در گفت‌وگو با حیات:

یکطرفه شدن محور چالوس از ساعت ۱۵/ پرحجم بودن بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در سراسر کشور

یکطرفه شدن محور چالوس از ساعت ۱۵/ پرحجم بودن بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در سراسر کشور

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: در جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به خاطر سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۵ محدودیت ترافیکی اعمال خواهیم کرد و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور، حدفاصل پل زنگوله تا مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ بار ترافیکی در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی نظیر محور فیروزکوه نیز شاهد بار ترافیکی پرحجم و روان هستیم افزود: در محدوده‌های تونل وانا، بایجان و... محور هراز به صورت مقطعی شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال گفت: در جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال به خاطر سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۵ محدودیت ترافیکی اعمال خواهیم کرد و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور، حدفاصل پل زنگوله تا مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محبی بیان کرد: متاسفانه از آغاز طرح نوروزی تا به امروز ۵۴۹ نفر از هموطنان بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha