کد خبر 245291
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵

دلخوش در گفتگو با «حیات» عنوان کرد:

بررسی دغدغه‌ها و مسائل کشاورزان در مجلس یازدهم/ «واردات بی‌رویه» بلای جان کشاورزان است + فیلم

بررسی دغدغه‌ها و مسائل کشاورزان در مجلس یازدهم/ «واردات بی‌رویه» بلای جان کشاورزان است + فیلم

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه در مجلس یازدهم همواره سعی شد که بخش‌هایی از مشکلات کشاورزان را حل شود، گفت: متاسفانه واردات بی‌رویه و سوءمدیریت در برخی از بخش‌ها به کشاورزان آسیب زد.

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ، در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات، در رابطه با تلاش‌های مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشاورزان گفت: مردم استان‌های شمالی می‌دانند که بنده بخشی از وقتم را در مجلس صرف ادای تذکرات، انتقادات و پیگیری‌هایی برای حل مشکلات کشاورزان اختصاص دادم.

وی افزود: در یک سال گذشته در صحن مجلس و کمیسیون‌ها حداقل بیش از 30 دفاعیه درباره موضوعات مربوط به کشاورزان داشته و تذکرات لازم را به دولت ارائه کردیم. همچنین جلسات متعددی هم با وزیر جهاد کشاورزی و بخش‌های مختلف مربوط به کشاورزان در وزارت جهاد کشاورزی و دیگر وزارتخانه‌ها برگزار کردیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس یازدهم همواره سعی کردیم که بخش‌هایی از مشکلات کشاورزان را حل کنیم اما متاسفانه واردات بی‌رویه و سوءمدیریت در برخی از بخش‌ها به کشاورزان آسیب زد.

دلخوش در پایان گفت: در مجلس یازدهم اقدامات موثری در رابطه با برخی از دغدغه‌های کشاورزان همچون خرید تضمینی برنج و چای، کاهش قیمت کود و... صورت گرفت اما این اقدامات به میزانی نبود که ما و کشاورزان را قانع و راضی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha