ابوطالب مظفری

  • انتقاد از برخی نوحه‌ها

    انتقاد از برخی نوحه‌ها

    ابوطالب مظفری با نقد شعرهایی که توسط برخی نوحه‌خوان‌ها خوانده می‌شود، می‌گوید: در همین شب‌ها در تکایا و مساجد نوحه‌هایی را می‌شنوم که حقیقتا نوحه‌خوانان چیزهایی را می‌خوانند که آدم گاهی از شنیدن آن‌ها شرمناک می‌شود.