کد خبر 253661
۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

«خدمت بی‌منت» روش جدیدی بود که رئیس‌جمهور شهید در اداره کشور ابداع کرد + فیلم

«خدمت بی‌منت» روش جدیدی بود که رئیس‌جمهور شهید در اداره کشور ابداع کرد + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم با بیان اینکه روش جدید شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت مبتنی بر جهاد و خستگی‌ناپذیری بود و بر آبادسازی شهرها و روستاهای محروم تاکید داشت، گفت: به نظرم این روش باید در رئیس‌جمهور بعدی هم آشکار و هویدا باشد.

سیدسلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ابتدا شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را به ملت بزرگ ایران و مردم استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مرد کار و عمل بود و به‌واقع یک سبک جدیدی به نام «خدمت بی‌منت» را نهادینه و عملی کرد، افزود: از ویژگی‌های شخصیتی ایشان رئیس جمهور شهید، می‌تواند به اصرار و مقاومت در خدمت اشاره کرد. این شهید بزرگوار، قدرت را نه برای مشکل آفرینی، بلکه برای رفع مشکلات می‌خواست و هیچ‌وقت به‌دنبال نشستن پشت میز نبود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم اضافه کرد: اگر دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی را با دیگر روسای جمهور مقایسه کنیم به خوبی درمی‌یابیم که ایشان بیشترین میزان مسافرت و بازدید و کار میدانی را در طول دوره ریاست‌‎شان در دولت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی مبارزه با فساد را واقعا از برنامه‌های اصلی خود قرار داده بود، یادآور شد: سعی رئیس جمهور شهید بر این بود که زیرساخت‌ها را فدای شعارها نکند و تلاش می‌کرد که مشکلات مستمندان را به‌صورت زیرساختی و قانونی حل کند؛ نتیجه این تلاش ها هم این شد «سید محرومان» در منطقه‌ای محروم جان به جاآفرین تسلیم کرد.

ذاکر با اشاره به این موضوع مهم که راه شهید آیت‌الله رئیسی باید ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: روش جدید آیت‌الله رئیسی در خدمت مبتنی بر جهاد و خستگی‌ناپذیری بود و بر آبادسازی شهرها و روستاهای محروم تاکید داشت و به نظر من این روش باید در رئیس‌جمهور بعدی هم آشکار و هویدا باشد.

وی با تاکید براینکه حل همه مشکلات مردم قطعا زمان زیادی می‌طلبد، ادامه داد: مجلس یازدهم شاید حدود 40 قانون مهم را از تصویب گذراند و شهید آیت‌الله رئیسی تنها رئیس‌جمهوری بود که اجرای همه‌ی این قوانین جدی و مهم را بلافاصله آغاز کرد. قوانینی همچون قانون اجاره‌بها مسکن، جوانی جمعیت، جهش تولید، مبارزه با فساد اداری، تبدیل وضعیت کارکنان دولت، حق بیمه کارگران ساختمانی، همسان‌سازی وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان و... تنها موارد از خدمات و کارهای در دست اجرای رئیس‌جمهور فقید بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در پایان با تاکید مجدد بر لزوم ادامه پیدا کردن راه رئیس‌جمهور شهید، گفت: با وجود حجم زیاد زحماتی که شهید رئیسی برای کشور کشیدند، به‌دلیل زمان کمی که از عمر دولت ایشان گذشته هنوز نتیجه این زحمات به اندازه کافی برای مردم محسوس نشده است؛ اما اگر دولتی برسر کار بیاید که همین مسیر ایشان را ادامه دهد، قطعا نتیجه این زحمات در آینده محسوس تر خواهد شد و ان‌شاءالله که همینطور هم باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha