کد خبر 253659
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگویی نظری و عملی برای مسئولان و روسای جمهور آینده باقی می‌ماند + فیلم

آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگویی نظری و عملی برای مسئولان و روسای جمهور آینده باقی می‌ماند + فیلم

رئیس کمیسیون تلفیق امور داخلی و شوراها مجلس یازدهم ابراز امیدوار کرد که آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان یک الگوی نظری و عملی برای مسئولان و روسای جمهور آینده باقی بماند.

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی استان آذربایجان شرقی گفت: حادثه‌ای که برای بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان رخ داد، حادثه تلخی بود که باعث شد از خدمت‌گذاری صادقانه چنین رئیس‌جمهوری محروم شویم.

وی با آرزوی علو درجات برای روح بلند رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی افزود: در طول عمر کوتاه حدودا سه ساله ای که در دولت داشتند منشا برکات بسیاری برای ملت ایران بودند. ویژگی‌های شخصیتی بارز ایشان همچون روحیه خدمت و جهاد و عمل به جای حرف زدن باید برای ما الگو باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس یازدهم با اشاره به اینکه با شهادت آیت الله رئیسی دوباره اسطوره‌ای همچون خادم بزرگ ملت شهید رجائی شکل گرفت، یادآور شد: آیت‌الله در آستان قدس رضوی و دولت منشا خدمات بسیاری بودند و برای ما امروز بسیار حیاتی است که مسیر ایشان ادامه پیدا کند و ان‌شاءالله آیت الله رئیسی به عنوان یک الگوی نظری و عملی برای مسئولان و روسای جمهور آینده باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تجارب اینچنینی بسیاری را از سر گذرانده، خاطرنشان کرد: ما در یک زمانی به دنبال حرکت‌های تروریستی و جنایت‌کارانه منافقین هم رئیس‌جمهور از دست دادیم، هم نخست وزیر از دست دادیم و هم مجلس کشور از عدد افتاد؛ اما خدشه‌ای به مسیر انقلاب و خدمت وارد نشد و بازهم مردم آمدند و با مشارکت خود یک خدمت‌گزار دیگر را برای ادامه راه انتخاب کردند.

جوکار در پایان گفت: امروز هم مثل گذشته مهم‌ترین نکته این است که مسیر خدمت نباید قطع بشود و آرامش و امید به اینده باید در جامعه تداوم پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha