کد خبر 252684
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

️بسیج شهرداری تقویت کننده مدیریت شهری در خدمت به شهروندان است

️بسیج شهرداری تقویت کننده مدیریت شهری در خدمت به شهروندان است

مسئول بسیج شهرداری تهران بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بسیج شهرداری با سایر بخش های مدیریت شهری برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید کرد و افزود: تبیین و هویت بخشی نقش بسیج به عنوان عنصر مردمی در همه فرایندها و خدمات مدیریت شهری امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمد مهدی حسن زاده در دومین همایش هم اندیشی و هم افزایی مسئولین بسیج شهرداری های مراکز استان های کشور که با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز برگزار شد، تصریح کرد: لازم است بسیج شهرداری ها پیشتاز تربیت نیروی انسانی خدوم و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

️مسئول بسیج شهرداری تهران درج شاخص عملکرد و روحیه بسیجی در ارزیابی سالانه کارکنان شهرداری ها را یکی از اقدامات لازم در توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد در ادارات عنوان کرد و افزود: افزایش کیفیت خدمات، ارتقای نظارت بر اجرای صحیح فرایندهای مدیریت شهری، زمینه سازی اتخاذ تصمیم‌های صحیح برای مدیریت شهری و جلب همراهی و مشارکت و.. از ثمرات حضور کارکنان متعهد بسیجی در فعالیت‌های مدیریت شهری است.

️وی با تأکید بر اینکه در عرصه رفتار سازمانی نیازمند برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های خاص و آگاهی و شناخت کافی از عرصه‌های مربوط به تقویت همبستگی و تعیین رویکرد برنامه‌ای هستیم، اذعان داشت: بسیج شهرداری ها تقویت کننده مدیریت شهری و مدیریت جهادی در خدمت به شهروندان هستند و بدون تردید بسیج شهرداری و مدیران شهری وظایف و اهداف مشترکی دارند که با هم‌افزایی و تعامل می‌توانند توان خود را در راه خدمت‌رسانی به شهروندان افزایش دهند.

️گفتنی است دومین همایش هم اندیشی و هم افزایی مسئولین بسیج شهرداری های مراکز استان های کشور صبح امروز به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha