کد خبر 248481
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

استمرار بارندگی و ریزش تگرگ در استان بوشهر

استمرار بارندگی و ریزش تگرگ در استان بوشهر

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد رگبار باران و ریزش تگرگ در برخی از مناطق این استان تا روز چهارشنبه (فردا) ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، «زهرا راستگو » معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر  اظهار کرد: بر این اساس تا اوایل وقت فردا، در برخی ساعات وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

وی افزود: در این مدت، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا بتدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده آرام است.

راستگو با اشاره به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر یادآورشد: آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد و از فردا کاهش ابر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در نیمه جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو گفت: همچنین ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۱۴:۳۴ و جزر ساعت ۲۳:۲۰ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha