کد خبر 247860
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر؛

حضور پررنگ ذوبی‌ها و سهمیه مساوی برای استقلال و پرسپولیس

حضور پررنگ ذوبی‌ها و سهمیه مساوی برای استقلال و پرسپولیس

رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر با ادامه صدرنشینی استقلال تهران و پیروزی ارزشمند پرسپولیس برابر ملوان انزلی ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در روز گذشته برگزار شد و به پایان رسید. ذوب‌آهن اصفهان که برنده بزرگ هفته بود و تراکتور را در تبریز گل باران کرد، سه بازیکن داشت که هر کدام روی دو گل گاندوها تأثیرگذار بودند و هر سه در تیم منتخب هفته جای گرفتند. استقلال خوزستان نیز به لطف پیروزی شش امتیازی مقابل رقیب هم‌استانی، به بقا امیدوار شد و نام دو بازیکن این تیم در تیم منتخب هفته به چشم می‌خورد.

استقلال در شبی که چندان برتر از آلومینیوم نبود، با گل بلانکو در اراک جشن پیروزی گرفت که این ستاره آرژانتینی یکی از بهترین مهاجمان هفته بود. پرسپولیس نیز با درخشش عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه از سد ملوان گذشت که هر دو در جمع 11 بازیکن برتر هفته بیست‌وسوم قرار گرفتند.

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:


دروازه‌بان

لوان پولی (نساجی مازندران)

گلر جدید تیم فوتبال نساجی که در پی مصدومیت علیرضا رضایی خریداری شد عملکرد قابل قبولی مقابل سپاهان داشت و توانست یک کلین شیت با ارزش به ثبت برساند و امیدهای ساکت الهامی را برای ادامه نتایج موفق و عملکرد قابل قبول در چهارچوب دروازه زنده نگه دارد.


مدافعان

امیرحسین جدی (ذوب‌آهن)

ستاره خط دفاع ذوب آهن در بازی با تراکتور علاوه بر موفقیت در فاز تدافعی، در بخش هجومی هم عالی بود که توانست با توپ‌ربایی در دققه 34 یک پاس گل به محمدحسین اسلامی بدهد و در نیمه دوم هم با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه کار تی‌تی‌ها را تمام کند.


عثمان اندونگ (استقلال خوزستان)

عثمان اندونگ پس از اضافه شدن به استقلال خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی، به خط دفاعی این تیم سر و سامان داد و نقش مهمی در دو پیروزی و دو تساوی تیمش در دور برگشت داشت که دیروز هم ارسال دیدنی ساویو روبرتو از میانه زمین را تبدیل به گل کرد و علاوه بر آن هم بارها در جدال با بازیکنان سرعتی و تکنیکی صنعت نفت موفق بود.


علی آزادمنش (شمس آذر)

شمس‌آذر یکی از تاکتیک‌های اصلی خود برای رسیدن به دروازه فولاد را روی فرارهای سریع و ارسال‌های علی آزادمنش طراحی کرده بود که بارها این کار را در طول مسابقه انجام داد و جدی‌ترین موقعیت‌ها را هم با سانترهای این بازیکن به وجود آورد و فقط در ثبت گل یا پاس گل بدشانس بود.


ابوالفضل جلالی (استقلال)

ابوالفضل جلالی این هفته ها در ترکیب استقلال و در سمت چپ عملکرد خوبی در هر بازی از خودش ارائه می‌دهد و این بار هم با دادن پاس گل به بلانکو اثرش را روی عملکرد استقلال و برتری ارزشمندش در این هفته از رقابت‌ها گذاشت.


هافبک‌ها

امید عالیشاه (پرسپولیس)

کاپیتان سرخ‌ها در اوج پختگی فوتبال خودش این روزها حسابی به یک مهره مفید و موثر برای اوسمار تبدیل شده است. تعلیق شدن محرومیت او و حضورش در زمین بازی به یک عملکرد خوب و دادن پاس تک گل پرسپولیس مقابل ملوان منجر شد تا از خوب‌های هفته بیست و سوم لقب بگیرد.


داریوش شجاعیان (هوادار)

شجاعیان این روزها به دوران خوب خودش برگشته و هر هفته برای هوادار عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و تک گل بازی با گل گهر را به ثمر رساند تا هوادار سه امتیاز ارزشمند در این بازی به ثبت برساند.


ساویو روبرتو (استقلال خوزستان)

در دربی این هفته خوزستان استقلال توانست برتری مهمی کسب کند و درخشش دو بازیکن خارجی و همراهی آن روی گلزنی در این بازی باعث شد تیم خوزستانی به برد برسد. ساویو روبرتو با دادن یک پاس گل و تاثیر گذاری روی دیگر گل این تیم باعث شد در جمع برترین‌های هفته باشد.


مهاجمان

محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)

ستاره اول هفته 23 لیگ برتر بازیکنی بود که در همین روز جشن 23 سالگی خود را گرفت و توانست در ورزشگاه یادگار امام تبریز دو بار با شوت‌های دیدنی دروازه تراکتور را باز کند و نقش اصلی در برد ذوب‌آهن داشته باشد. محمدحسین اسلامی با وجود اینکه 72 دقیقه در زمین بود، اما تاثیرگذارترین بازیکن تیمش شد و توانست در هر دو نیمه با ضربات دقیق گلزنی کند


محمدمهدی محبی (مس رفسنجان)

روند عالی این بازیکن زیر نظر محرم نویدکیا ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده، باز هم فوق‌العاده کار کرد و توانست دو بار دروازه پیکان را باز کند و ستاره تیمش در این بازی باشد.


محمد جواد محمدی (ذوب‌آهن)

مهاجم تند و تیز ذوب‌آهن که در نیمه اول بارها با فرارهای خود خط دفاعی تراکتور را به دردسر انداخته بود، در نیمه دوم که سرخ پوشان تبریزی برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردند، دوباره یک استارت سریع زد و به پشت مدافعان تراکتور زد تا در نهایت پاس او را اسلامی تبدیل به گل کند، اما درخشش محمدجواد محمدی دوباره ادامه داشت و او توانست روی یک پاس بلند و اشتباه حسین پورحمیدی در خروج از دروازه، گل سوم را بزند و امیدهای تراکتور برای بازگشت به بازی را از بین ببرد.


سرمربی:

محمد ربیعی (ذوب آهن)

پس از چند هفته ناکامی و نتایج نه چندان خوب و استعفای ربیعی از هدایت ذوب آهن که مورد پذیرش واقع نشد، او مقابل تراکتور دست به کار بزرگی زد و توانست با تیمش 4 گل به این تیم مدعی بزند. هیچکس برای کسب عنوان سرمربی هفته شایسته تر از محمد ربیعی نبود.

حضور پررنگ ذوبی‌ها و سهمیه مساوی برای استقلال و پرسپولیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha