کد خبر 247843
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

خطیر باید نیازهای نکونام را در تیم برآورده کند/ حسینی یک نعمت درون دروازه استقلال است

خطیر باید نیازهای نکونام را در تیم برآورده کند/ حسینی یک نعمت درون دروازه استقلال است

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر و عملکرد حسین حسینی درون دروازه صحبت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی از استقلال شاهد بودیم و نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد بهتری داشتند. هم در خط دفاع کم اشتباه ظاهر شدند و فرصت کمی در اختیار حریف قرار دادند و هم اینکه در فاز هجومی توانستند توپ‌های خوبی روی دروازه حریف بریزند و موقعیت سازی کنند. بلانکو هم که این هفته ها واقعا گل کاشته و هر روز بهتر از روز قبل می‌شود و یک مهاجم تمام عیار در نوک حمله تیم است. در کل از عملکرد مجموعه تیم در این بازی راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم تلاش بچه‌ها نتیجه بدهد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس هم در تعقیب استقلال در صدر جدول به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: به هر حال جنگ قهرمانی بین این دو تیم است و با نتایج این هفته، حساب سایر تیم‌ها دیگر جدا شد و بعید است دیگر تیم‌های پایین‌تر بتوانند به کورس رقابت برگردند. رقابت بین دو تیم هم به نظرم تا هفته‌های آخر ادامه خواهد داشت و تیمی که شایستگی بیشتری داشته باشد به قهرمانی می‌رسد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه شانس قهرمانی کدام تیم بیشتر است، توضیح داد: من خودم استقلالی هستم و طبیعی است که بگویم استقلال ولی واقعاً هر دو تیم شانس قهرمانی بالایی دارند و یک امتیاز فاصله هم اختلاف مطمئنی نیست. باید دید در هفته‌های بعد چه اتفاقی رقم می‌خورد. هرچه جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها از آخرین فرصت‌های خودشان استفاده می‌کنند تا خودشان را در جدول بالا بکشند. برای هر دو تیم شانس قهرمانی قائلم ولی نمی‌توانم بگویم کدام بیشتر، خودم قلباً دوست دارم استقلال قهرمان شود.

وی در مورد درگیری میان نکونام و خطیر هم خاطرنشان کرد: این اختلاف خوب نیست و به مجموعه ضربه می‌زند. تا یک مجموعه همراه و همدل نباشند موفق شدن سخت است. در این بین هم نمی‌خواهم جانب کسی را بگیرم و بگویم حق با یک طرف است. شاید دو طرف مقصر باشند ولی من حق را بیشتر به نکونام می‌دهم چرا که او سرمربی تیم است و نیاز دارد که خواسته‌هایش توسط مدیریت برطرف شوند و این وظیفه خطیر است که نیازهای سرمربی تیم را برطرف کند.

رشیدی در پایان در خصوص عملکرد حسین حسینی هم گفت: من خیلی از عملکرد حسینی راضی هستم و او در اوج پختگی و آمادگی قرار دارد. هرچقدر فصل قبل عملکردش ضعیف و پرانتقاد بود، این فصل توانست جبران کند و به نظرم بهترین گلر حال حاضر لیگ است. حضور حسینی درون دروازه استقلال واقعاً یک نعمت است و خوب شد اول فصل در موردش اشتباه نکردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha