کد خبر 247572
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

کد دستوری کالابرگ فجرانه

کد دستوری کالابرگ فجرانه

یارانه فجرانه و استعلام آن با کد دستوری، یکی از سوالاتی است که در حال حاضر ازسوی مردم مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، کالابرگ فجرانه مرحله سوم در حالی از شب گذشته قابل استفاده شد که یکی از سوالات مردم کد دستوری کالابرگ فجرانه است. 

استعلام کالابرگ فجرانه با این کد دستوری

کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالابرگ فجرانه به شما نشان می‌دهد.

سایر روش های اطلاع از اعتبار کالابرگ

مشاور معاون وزیر کار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «حیات» گفت: مردم برای اطلاع از مشمول بودن کالابرگ فجرانه می توانند به سامانه حمایت مراجعه کنند و اگر دهک آنها بین دهک اول تا هفتم باشد مشمول کالابرگ خواهند بود.

یحیوی ادامه داد: برای اطلاع از اعتبار کالابرگ نصب برنامه کاربردی شماست. در برنامه کاربردی شما جزئیات اعتبار کالابرگ، خریدها، تراکنش ها، فروشگاه های متصل به شبکه ملی اعتبار و آدرس فروشگاهها مشخص شده است و سرپرستان خانوار می توانند برای اطلاع از این جزئیات برنامه کاربردی شما را نصب کنند.

کالابرگ فجرانه و سبد ۱۱ قلمی

​مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، گفت: در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

یحیوی ادامه داد: قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.با این حساب یک خانواده ۴ نفره مجموعا با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، از زمان اجرای طرح فجرانه دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع صرف کرده که این رقم همان اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی است.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم طرح فجرانه را از ۱۸ اسفندماه اجرا می‌کند، توضیح داد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha