کد خبر 247930
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

«حیات» بررسی می کند؛

کالابرگ را از کدام فروشگاه های اینترنتی بخریم؟

کالابرگ را از کدام فروشگاه های اینترنتی بخریم؟

کالابرگ فجرانه را می توان از فروشگاه های اینترنتی نیز تهیه کرد. این خبری است که مشاور معاون وزیر کار اعلام کرد و گفت: مشمولان تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند سبد ۱۱ قلمی کالابرگ مرحله سوم را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، سید رضا یحیوی، مشاور معاون وزیر کار در مورد مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: کالابرگ فجرانه مرحله سوم با عنوان «طرح فجرانه» از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کالابرگ فجرانه و فروشگاه های اینترنتی

مشاور معاون وزیر کار با بیان اینکه امکان خرید اقلام از طریق فروشگاه های اینترنتی فراهم شده است، گفت: استقبال خوبی از فرایند خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از کالابرگ انجام شد و مردم با استفاده از فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی خریدهای خود را از اسنپ مارکت و دیجی کالا به‌ راحتی انجام دادند و بسته خود را از طریق پیک در منزل خود تحویل گرفتند.

یحیوی ادامه داد: یارانه بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند که هنگام خرید باید قیمت مبنای کالای فوق (قیمت سال ۱۴۰۱) را از حساب خود (کارت بانکی) پرداخت کنند.

کالابرگ فجرانه و فروشگاه های حضوری

مشاور معوان وزیر کار گفت: مشمولان کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار (۲۰۰ هزار فروشگاه خرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ و دیجی کالا) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

یحیوی ادامه داد: مردم برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکوهای بازار، مای‌کت و یا سایت: shoma.sfara.ir مراجعه نمایند. همچنین از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز می‌توانند نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha